Arhiv objav 2010

Ljubljanski kajakaški maraton, 30. 10. 2010

Tekmovalo je 15 članov KKK Bohinj.
Na 20 km : Manca Vida, Matija Odar, Žmitek Boštjan, Repinc Miha, Niko Svoljšak, Pavel Kalan.
Na 10 km: Ines Matuc, Jerca Žmitek, Jan Šmit, Rok Šmit, Erik Holzbauer, Matjaž Žmitek, Stane Klemenc.
Na 5 km: Špela Bajrič, Nik Holzbauer.
Medalje so osvojili: Niko za 3. mesto, Ines za 2., Rok za 3., Erik za 2., Špela za 1. in Stane za 1. mesto.

Voda je bila hitra, valovi pa za mirno vodaše kar zoprni. Startalo je okoli 125 tekmovalcev v 15 kategorijah.
Posebna pohvala velja Janu Šmitu. Bratu Roku se je odlepil sedež, Jan mu je odstopil svoj kajak, on pa je tekmoval s pokvarjenim. Podložili smo mu sedež, potem mu pa še krmilo ni delalo v redu. Osvojil je 5. mesto z zaostankom za Rokom, samo 41 sek. V zadnjem mesecu je popravljal tehniko veslanja, minuli teden na pripravah z reprezentančnim trenerjem je pa spet delal dobro in ogromno pridobil.
Manca in Boštjan sta se šele pred 3. tedni priključila našim tekmovalcem in že tekmovala na 20 km.

Jutri, za večino končujemo treninge na vodi. Vsak četrtek od 17-h do 19-h bo telovadba – vodil jo bo, tako kot lani, Darko Logar.

Na skupnih pripravah v Mostu na Soči so bili: Anja, Ines , Jan, Rok in Matija. Na priprave so lahko hodili še Manca, Miha in Boštjan.
Miha ni izkoristil prilike, šel je samo enkrat.
Jaz sem bil 4x tam, da sem izpopolnil svoje znanje in videl nove pristope treniranja.
Pri delu s trenerjem reprezentance Ingolfom Beutlom, njegovim pomočnikom Fredijem Apolloniem in v četrtek z Dejanom Testenom, smo vsi skupaj dobro napredovali. Udeleženci so imeli po 4 treninge dnevno, spoznali so veliko različnih načinov treniranja v telovadnici in bazenu.

Prosim vse, ki ste bili na pripravah, da do 3. 11. napišete poročilo o načinih treningov, o pridobljenem znanju in o vaših vtisih. Vaše znanje in izkušnje moramo posredovati ostalim tekmovalcem.

Stane

Jutri 30. 11. nas gre 16 na Ljubljanski maraton.

Danes 24. 10. nas je 16. tekmovalo v Kostanjevici na Krki. Mini maraton 4,5 km kajak.
Pred to tekmo so tekmovali še kanuji – 3 naše dvojke.

Tam smo uživali: Špela, Anja, Ines , Jerca, Manca, Niko, Jan, Jure, Rok, Matija, Miha, Boštjan, Matjaž, Marko, Erik in Stane. Domov smo prinesli nekaj medalj.

Na klubskem dnevu nas je bilo okoli 45. Vreme je bilo lepo, ostalo po programu.

V soboto 23. 10. bo klubski dan. Zbor je ob 10:30 pri skakalnici na Polju.

Najprej gremo na izlet do izvira Bistrice, ob 13-h pa začnemo piknik pri skakalnici.
Na ognju bomo pekli klobase, hrenovke, krompir, kostanj, jabolka – hrano prinesemo s seboj.
Razglasili bomo uvrstitve v slo pokalu in najbolj prizadevne tekmovalce nagradili.

Vabljeni vsi člani kluba.

Na Cerkniškem jezeru nas je v nedeljo 10. 10. 2010 veslalo 23. Vabljeni k ogledu fotografij.

V nedeljo 3. 10. smo bili na Planinskem polju. Bilo nas je 10.
Preveslali smo več kot 20 km v čudovitem jesenskem vremenu.

Tekma za pokal Bohinja ob zaključku Festivala pohodništva

V soboto 2. 10. 2010 smo člani KKK Bohinj izvedli kajakaško tekmo ob zaključku festivala pohodništva. Prvič je veljala za pokal Bohinja. Tekme se je udeležilo 94 tekmovalcev iz osmih slovenskih klubov.

Vremenske razmere so bile za tekmovalce odlične, oblačno, brez vetra in valov.
Kategorije od cicibanov do mlajših mladincev so tekmovale v disciplinah MK 420, K 1, in K 2 na krajših razdaljah, vse ostale pa v mini maratonu na 5000 m.
Naši tekmovalci so osvojili 22 medalj . Tekmovali so : Ines Matuc, Anja Lužnik, Rok Šmit – vsi na treh tekmah, Rok odlično tudi na 5000 m – Jerca Žmitek, Špela Bajrič, Odar Matija, Jan Šmit, Anja Kravanja, Maja Fartek, Miha Fartek, Taja Smukavec, Lenart Ribnikar, Matej Fajdiga, Nik in Nejc Holzbauer . Prvič so tekmovali: Ajda Kreslin, Manca Mikelj, PotočNik Tilen in Luka Kalita.

V tekmovanju za pokal Bohinja je naš klub premočno zmagal s 1644 točkami, drugi je bil KKK Žusterna s 1097 točkami in tretji KKK Orka s 469 točkami.
Tako močno smo zmagali, na račun rekreativcev, ki so se v velikem številu odzvali vabilu na tekmo in osvojili 7 medalj.
Tekma je bila po mnenju tekmovalcev organizirana odlično, brez pomanjkljivosti.

Za pomoč pri izvedbi tekme se zahvaljujem Turizmu Bohinj, TD Bohinj, Janezu Cerkovniku, Občini Bohinj in vsem sodelujočim članom kluba, katerim gre zasluga, da smo letos uspešno izpeljali pet tekem.

V soboto 2. oktobra ob zaključku festivala pohodništva bo kajakaška tekma v Bohinju.

V soboto 18.9. smo bili na mednarodni regati v Ankaranu, ki jo je organiziral KKK Adria.

Tekmovalci so bili iz petih držav. Žal sta tekmovanja zaradi slabih vremenskih pogojev odpovedala kluba Žusterna in Ankaran. To pa je bilo dobro za nekaj naših tekmovalcev, ki so v kategoriji ml. mladincev prvič prišli do medalj. Skupaj so jih osvojili 18. Cicibani razen Taje niso veslali. Taja je zmagala v višji kategoriji v kateri bo nastopala naslednje leto. Rok je v dvoboju s tekmovalcem, ki mu je odvzel lanski naslov v slo pokalu, tokrat zmagal, Jan je bil tretji. Brata Jan in Rok sta zmagala v dvojcu. Prvo (in enkrat tretje) mesto je osvojil še Tine, pred Mihom in Matijem. Anja in Ines sta bili v K 2 drugi in tretji, enako v K 1, madžarske tekmovalke so bile premočne. Dobro so tekmovali še Anja K., Maja, Jerca, Lenart in Gregor.

Po dveh tretjinah tekem je bilo tekmovanje prekinjeno zaradi močnega deževja.
Za naše je bila tekma dragoceno nabiranje izkušenj v zares slabih pogojih.

Pridite v Tacen na tekme svetovnega prvenstva – kajak, kanu slalom – petek, sobota, nedelja.

Pri nas lahko naročite kajake madžarske proizvodnje:
K1 sprint 950 €, touring 650€ in mini kajak 400€.

Jesenska ponudba je popust za K1 sprint kajak, velikost M, cena je 600 €.

Vsi modeli kajakov so bili razstavljeni na našem maratonu in na triatlonu. Če pa jih niste videli si jih lahko ogledate pri nas.

Vesla vrhunske kvalitete EPIC – deljiva,

4. Velikosti : SM, M, ML, L

Veslo je lahko karbonsko ali hibridno.
Cena vesel je odvisna od tečaja dolarja.

Informacije za cene:

Podrobnosti o veslih in kajakih : www.epickayaks.si

V soboto in nedeljo smo imeli na Ptuju državno prvenstvo v kajak in kanu sprintu. Tekem se je udeležilo 18 bohinjskih otrok, članov KKK Bohinj. Skupaj so si priborili 7 zlatih, 9 srebrnih in 9 bronastih medalj, ter še po eno zlato in srebrno pri cicibanih. V soboto so bile tekme K1 in K2 na 1000 m progi, v nedeljo pa na 500 in 200 m. Ines Matuc je štirikratna državna prvakinja v kategorijah st. deklic in ml. mladink K1 na 1000 in na 500 m. Anja Lužnik je osvojila tri druga mesta in eno tretje v istih kategorijah. Dvojec – K2 Anja Lužnik in Ines Msta državni prvakinji na 500 m v svoji kategoriji in 3. pri članicah na 200 in 1000 m. Jerca Žmitek je osvojila 3. mesto v K1 na 1000 m in osvojila svojo prvo medaljo. Anja Kravanja je bila 4., Maja Fartek 5. Špela Bajrič je na obeh progah osvojila 2. mesto. Rok Šmit je državni prvak v kategoriji st. dečki K1 na 1000 m in drugi na 500 m. Z bratom Janom sta v kategoriji dvojcev K2 na 500 in 1000 m osvojila drugo mesto. Rok pa se je kot prvi bohinjec pomeril še v tekmi kaujev na 200 m in bil tretji med 3. tekmovalci. Brez njegove udeležbe kategorija ne bi bila veljavna, kanu na mirnih vodah je še nerazvita kategorija… Jan Šmit je v K1 osvojil 5. mesto na obeh progah. Lenart Ribnikar in Gregor Medved sta osvojila 8. in 9. mesto na 1000 m, na 500 m nista prišla v finale. Repinc Miha in MOdar sta bila na 1000 m 9. in 7., na 500 m pa 8. in 9. Matej Fajdiga je v kategoriji MK 420 ml. dečkov na 1000 in na 500 m osvojil 3. mesto – Nik Holzbauer je bil 6. na obeh progah. Pri cicibankah je v kat. MK 420 na 200 m zmagala Taja Smukavec. Pri cicibanih je bil Miha Fartek na drugem mestu, Nejc Holzbauer na 6. in Peter Matuc kot najmlajši tekmovalec 11. mesto. Rezultate si lahko ogledate na tej povezavi, fotografije pa si boste lahko ogledali na www.kajakbohinj.com konec tedna.

Lep pozdrav, Stane Klemenc

Spoštovani sponzorji – soorganizatorji 24. Cebe triatlona jeklenih – Bohinj 2010,

Rodeo Team – CEBE, Planet Sport – SUUNTO, Odlo, Salomon, Proloco – SCOT, Eurofoto, Factory Store – Xenofit, Monster, Cestno podjetje Kranj.

V soboto smo izvedli 24. triatlon. Z vremenom smo imeli srečo, pred tekmo je dež ponehal, celo sonce je posijalo.
Žal je večerno razglasitev rezultatov zopet spremljal močan dež in pregnal obiskovalce. Tako je bil obisk razstavnih manjši. Vseeno upam, da se bo poznalo na razpoznavnosti, popularnosti vaših blagovnih znamk.
Del nagrad, katere ste prispevali je bilo podeljenih prvim trem v vseh kategorijah. Ostale pa smo žrebali na koncu prireditve.
Glavni nagradi sta bili poleg treh denarnih Rodeo Teama, LCD televizor Gorenje in športna ura Suunto, podjetja Planet Sport.
Cela tekma je bila posneta s tremi kamerami, filmček je na ogled na YouTubu. Fotografije so na različnih delih proge posneli fotografi Eurofota, izbor vam bomo posredovali.

Zahvaljujem se vam za sodelovanje in podporo tej športni prireditvi.
Vse o triatlonu www.alpinsport.si/triatlonjeklenih/index.php.

Stane Klemenc, KKK Bohinj

19. 8. ob 17-h tečaj kajaka – mirne vode

28. 8. bo CEBE bohinjski triatlon jeklenih

28. 8. mednarodna regata v Ankaranu

29. 8. tekme v sprintu za slo pokal v Ankaranu

POROČILO S TEKEM V ŽUSTERNI 14. in 15. 8. 2010

Tekmovali so: mednarodna regata Capris – Anja Lužnik, Ines Matuc, Anja Kravanja, Maja Fartek, Špela Bajrič, Peter Matuc, Miha Fartek,
Nejc in Nik Holzbauer, Matej Fajdiga, Matija Odar, Miha Repinc, Tine Škantar, Stane Klemenc

V točkovanju 11. klubov iz 4. držav smo osvojili 4. mesto.

Tekmovali smo v razredu MK 420, K1 in K2.

Na tekmi za slo pokal so se pridružili še Taja Smukavec ter Jan in Rok Šmit.

Na zmagovalnih stopnicah so bili: Ines 3x, Anja l.4x, Taja, Špela, Miha F., Rok, Jan in Stane po 1x – Matej, ki je na treningih najbolj prizadeven, je svojo prvo kolajno zgrešil za 5 desetink sek.
Tine, Matija in Miha so letos močno napredovali. Največ možnosti za prvo mesto v slo pokalu imajo Ines, Rok in Taja.

Vodja naših kajakašev je bil tokrat Marko Lužnik, pomagali so mu še: Tadeja, Alena, Vojko in Jože.

V soboto 14. 8. gremo na regato Capris v Žusterno. V nedeljo pa je tam tekma za slo pokal.

Tekmovalo bo 16 naših tekmovalcev.

Tečaj kajaka – mirna voda bo od 19. 8. do 22. 8. 2010

Začetek v četrtek ob 16:45 pri čolnarni Pod Skalco.

Prijave:

041 66 70 70 – Stane

4. mednarodni Bohinjski kajakaški maraton, 31. 7. 2010

je uspel …

Udeležilo se ga je 120 tekmovalcev iz 5. držav: Hrvaške, Italije, Madžarske, Kanade in Slovenije.
Tekmo, ki smo jo izpeljali brez opaznih pomanjkljivosti, si je v lepem vremenu ogledalo okoli 50 gledalcev. Med njimi župan Občine Bohinj, Franc Kramar, in direktor Turizma Bohinj, Klemen Langus. Absolutni zmagovalec na 20 km, je Jošt Zakrajšek, pri ženskah pa Edit Fried iz Kanade.

Zahvaljujemo se vsem, ki so pomagali pri organizaciji in izvedbi maratona.

Med drugimi : Občina Bohinj, TD Bohinj, Jure Sodja, Turizem Bohinj, Boris Rožič

Nagrade tekmovalcem so prispevali: CEBE – Rodeo Team Kranj, Factory Store – Xenofit, Monster, Helios Domžale, Holzbauer elektrik, Adria Merkur, Avto aktiv, Gorenjska banka, Uvex, Anita Škof, Polde Šmit in KKK Bohinj.

V soboto 31. 7. bo na bohinjskem jezeru 4. mednarodni kajakaški maraton.

Prosimo prijavite se čim prej.

4. tekma za slo pokal v Žusterni je žal, zaradi slabega vremena po uri čakanja, odpadla.

Kajakaškega tečaja se je udeležilo 7 otrok in 7 odraslih.
Zadnji dan tečaja so že vsi dobro veslali, triatlonci pa so izboljšali svojo kajakaško tehniko.

Kajakaškega tabora se je letos udeležilo 15 otrok.

Kot doslej smo bili v kampu Adria v Ankaranu. Trenirali smo 2x na dan. V prostem času pa so se otroci kopali, igrali nogomet, kartali in družili s kajakaši z domačih klubov Orka in Adria.

Novi kajaki

23. 6. smo dobili z Madžarske 8 novih kajakov. Od teh 4 mini kajake MK 420, 3 K1 sprint in enega k1 touring.
Kajake smo kupili z delnim sofinanciranjem KZS, enega pa nam je doniral Tomaž Oven.

10. 6. smo dobili dve novi radio postaji Topcom, poklonil nam jih je Polde Šmit. Dve enaki nam je sredi maja kupila picerija Don Andro.

Vsem se zahvaljujemo za pomoč.

Tečaj kajaka bo od 15. do 18. julija.

Edini pogoj je znanje plavanja.
V četrtek in petek je tečaj pop od 17-h do 19-h, v soboto in nedeljo pa od 9-h do 11-h.

Prijave že sprejemamo:

25. 6. gremo na kajakaški tabor v Ankaran

Udeležilo se ga bo 14. otrok, vodili jih bomo: Marko, Erik in Stane

Danes smo imeli brezplačni tečaj za naše člane.

Udeležilo se ga je 6 članov. V lepem vremenu smo vadili tehniko in izboljšali izkoristek zavesljaja.

3. tekme za SLO pokal v Bohinju, 12. 6. 2010

se je udeležilo 53. tekmovalcev in 17. rekreativcev. Naših članov je bilo med tekmovalci 17, pri rekreativcih večina.
Tekmo smo zelo dobro izvedli v odličnem vremenu. Pri zadnji tekmi rekreativcev na 5000 m, so bili pogoji zaradi močnega vetra in valov težji. Nekaj nas je tudi plavalo.

Lp Stane

V soboto 12. 6. 2010 bo 3. tekma za SLO pokal v Bohinju in mini maraton za rekreativce

Start je ob 10h – vabljeni na ogled tekme.

LP Stane

Tekma na ptuju, 5. 6. 2010

Tekme se je udeležilo 14 naših tekmovalcev.

Na 2000 m so tekmovali:
Nik Holzbauer 3. mesto – ml. dečki, Rok Šmit 2.mesto – st. dečki, Jan Šmit 3. mesto, Lenart Ribnikar 11. mesto, Gregor Medved 12. mesto, Ines Matuc 1. mesto – st. deklice, Anja Lužnik 2. mesto in Maja Fartek 4. mesto

Na 1000 in 500 m progi sta tekmovala:
Miha Repinc 6. in 7. mesto ter Tine Škantar 8. mesto.

Na 200 m – cicibani:
Deklice -Taja smukavec 1. mesto, dečki – Nejc Holzbauer 1. mesto, Miha Fartek 2. mesto in Peter Matuc 3. mesto.
Pri cicibanih so tekmovali samo naši in je bila to klubska tekma – upam, da bodo tudi ostali klubi poskrbeli za podmladek …

V soboto 22. maja smo se udeležili po dolgem času, zopet organizirane tekme Argonavti.

22 km dolgega maratona od Vrhnike do Ljubljane se je udeležilo 12 naših članov.
Pravzaprav smo rešili tekmo, ker drugače bi bilo premalo tekmovalcev. Kategorije tudi z našo udeležbo niso bile popolne in veljavne.
Niko Svoljšak in Pavle Kalan sta bila na prvih dveh mestih s samo 2. oziroma 4. sek zaostanka za absolutno najboljšim časom Boruta Tume 1:53:17.
Tekmovali smo še: Nevenka Leskovšek, Logar Darko, Rok Šmit, Jan Šmit, Miha Repinc, Lužnik Anja, Ines Matuc, Davor Kukovič, in Stane Klemenc.
Ker v večini kategorij ni bilo dovolj konkurence smo vsi dobili medalje …

Naslednja tekma za slo pokal bo 6. 6. na Ptuju – 12. 6. pa zopet v Bohinju.

V soboto 15. 5. smo člani KKK Bohinj organizirali prvo od letošnjih 5. tekem.

Tekma je bila 1. v sezoni za slo pokal mlajših kategorij. Udeležilo se je je 59 registriranih tekmovalcev iz 6. klubov.
Na koncu je bila še tekma rekreativcev na 5000 m.
Tekmovalo je 16 naših članov .
V kategoriji cicibanov: Taja Smukavec, Peter Matuc, Miha Fartek
Ml. deklice in dečki: Špela Bajrič, Nik Holzbauer, Matej Fajdiga
St. deklice in dečki: Lužnik Anja – osvojila je prvo mesto, Ines Matuc je bila druga, Rok Šmit je bil pri fantih drugi, brat Jan Šmit tretji z 0,6 sek zaostanka,
Gregor Medved je bil 12., Lenart Ribnikar 13.
Ml. mladinci na 1000 m : Repinc Miha 7. mesto, Odar Matija 8., Tine Škantar 10. mesto. Isti trije so tekmovali še na 500 m.

Pri tekmi so nam pomagali: Turizem Bohinj, TD Bohinj, Občina Bohinj, Penzion Boris Rožič, Restavracija Pod skalco, in Picerija Don Andro.

Prireditev je slabemu vremenu navkljub odlično uspela, podelitve medalj se je udeležilo poleg 70 tekmovalcev še okoli 50 ljudi.
Naslednja tekma na bohinjskem jezeru bo 12. junija.

Lp Stane

1. tekma za slo pokal bo 15. maja na bohinjskem jezeru.
Za rekreativce bomo izvedli še mini maraton na 5000 m.

Naš klub je prevzel organizacijo letošnjega že 24. Bohinjskega triatlona, ki bo 28. avgusta.
Vabljeni na obe tekmi.

Ostale tri planirane tekme so še:
– 3. tekma za slo pokal 12. junij
– 4. Bohinjski maraton 31. julij
– Tekma ob zaključku festivala pohodništva 3. oktober

Čistilna akcija je odlično uspela

Zbralo se je 51 članov in prijateljev našega kluba, pomagalo nam je še 7 članov KD Bohinj.
Največ dela smo imeli z odstranjevanjem naplavin in listja v predelu obale od mostu do Mrenšča – konca fužnarskega zaliva. Listje je grabilo več kot polovica udeležencev. Nekaj jih je pobiralo smeti, ostali pa smo odstranjevali vejevje in naplavljen les na s obali jezera. Trije člani pa so podrli in odstranili podirajočo barako bivšega triatlon kluba ob suhi. Delo smo zaključili ob 14:30h in odšli na malico v Danico.
Vsem , ki ste se odzvali vabilu in zelo lepo počistili obalo se v imenu vseh organizatorjev zahvaljujem.

Rezultati tekme v Kopru, 10.4. 2010

Na 5000 m so tekmovali ml. mladinci Matija Odar, Miha Repinc in Tine Škantar.

Naši tekmovalci v tej za nas najstarejši kategoriji ne morejo konkurirati najhitrejšim, ker so začeli veslati lani in tekmujejo z že več let uveljavljenimi tekmovalci. Če bodo vztrajali bodo v dveh letih lahko dosegali boljše rezultate.

Miha in Matija sta se uvrstila na 8. in 9. mesto, Tine ni bil uvrščen – prevrnil se je na valu gliserja.
Za Miha in Tineta je bila to prva tekma.
St. deklice in st. dečki so tekmovali na 2000 m in spet so dokazali svoje kvalitete.
Anja Lužnik je zmagala s časom 12:04, Ines Matuc je bila 3. – 12:34.
Rok Šmit je zmagal z najboljšim časom 11:53, Jan Šmit je bil 4. s časom 12:32.
Pri ml. dečkih je bil Nik Holzbauer 7. z zanj slabim časom 14:16.

17. april – čistilna akcija

Dobimo se ob 9-h Pod Skalco.
Čistili bomo obalo jezera od mostu do Ukanca. Največ dela bo z čiščenjem naplavin.
Po akciji gremo na srečanje in malico v Danico.

Rezultati tekme v Ankaranu

Tekme na 2000 m se je udeležilo 7 tekmovalcev.
Pri ml. dečkih je bil Nik Holzbauer 3., Matej Fajdiga je bil 6., a svoj zaostanek za Nikom je letos močno zmanjšal.
Pri st. deklicah je zmagala Anja Lužnik z najboljšim časom med dečki in deklicami, druga je bila Ines Matuc.
Pri st. dečkih je zmagal Rok Šmit, drugi je bil Jan Šmit, Lenart Ribnikar je bil 6.
Naslednja tekma bo 10. 4. v Žusterni.

Ti rezultati so zelo vzpodbudni, ker so letos vsi prestopili v višjo kategorijo. Na vodi smo bili ta dan prvič letos. Slika pa še ni popolna, ker so manjkali tekmovalci z Mosta na Soči.

Program naslednjih tednov

24. 3. smo usposobili čolnarno – odmetali velik kup snega, ki se naleti s strehe.
Na stojala smo prinesli čolne. Sodelovali so Tine, Miha, Ines, Anja.
Naslednji teden moramo usposobiti še pomol.

27. 3. tekma v Ankaranu – ml., st. dečki in deklice

28. 3. Začetek treningov na jezeru – torek, četrtek, sobota, nedelja

Včeraj 25.3. smo končali zimsko obdobje treningov v telovadnici, ki jih je vodil Darko Logar, v njegovi odsotnosti pa Marko Lužnik. Treningi so bili zelo dobri in so bili v veselje otrokom in nam starejšim. Udeleževalo se jih je do 20 otrok.

10. 4. tekma v Kopru – mini maraton 5000 m.

Tekaško tekmovanje za pokal Bohinja

je organiziralo SD Bohinj. Tekme se je udeležilo 7. naših članov.
Miha Fartek je pri cicibanih osvojil 3. mesto, Anja Kravanja je zmagala na 600 m v kategoriji mlajših deklic.
Pri st. Dečkih je bil Jan Šmit 3., Rok Šmit pa 6., pri ml. mladincih je bil Matija Odar 3.,pri veteranih na 21 km je bil Niko Svoljšak 2.
Pri moških do 40 let je bil Tomaž Oven 3.

Kajakaški sodniki

V preteklih dneh je 6. članov KKK Bohinj prisostvovalo seminarju in opravilo izpit za državnega kajakaškega sodnika. Novi sodniki so: Tadeja Matuc, Nevenka Leskovšek, Stane Klemenc, Darko Logar, Marko Lužnik in Polde Šmit.

Testiranje v Kopru

Udeležilo se ga je 13 naših tekmovalcev v kategorijah do ml. mladincev.

Članarina za leto 2010

Višina članarine je nespremenjena, za zaposlene je 30€, za nezaposlene 20€.